Sider

tirsdag den 26. juni 2012

Måske i MORGEN!!!

Nu er det endelig ved at være tid til HUS :D

Min kæreste og jeg har som tidligere fortalt, købt hus.. Og nu går vi bare og venter på at mægleren ringer, og siger vi kan hente nøglen!!

Så umiddelbart ligner vores lejlighed et bombet lukum.. :( Men heldigvis er der jo snart en ende på det... Der bliver pakket i kasser, og frasorteret en masse der ikke skal med.

Midt i huskøb og flytning, færdiggjorde jeg lige min uddannelse som lærer her sidste onsdag :)
Nu venter jeg bare på der kommer et fedt job der passer perfekt til mig ;)
Men så er det jo skønt at man kan bruge sin nyfundne frihed til at flytte og sætte hus i stand. Der kommer selvfølgelig billeder, og andet godt når vi kommer i gang.

Men i den søde ventetid syntes jeg lige I skulle se på lidt dejligt fra sidste sommer..




Nok om sidste sommer, og velkommen til den nye dejlige solrige der forhåbentlig er på vej ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar