Sider

onsdag den 11. juli 2012

Så er det sommer i min nye have


Så er min kæreste og jeg flyttet i hus :) Det har været en hård omgang med flytning fra lejlighed til hus men nu er vi så småt ved at være på plads :)
Vi startede med at ville male stuen.. Det blev så til et større projekt men nedrivning af gammelt tapet, og jeg lyver ikke når jeg siger at der var op til 11 lag! Det tog ca 6 til 7 mennesker fire dage at tage ned, og det var bare i stuen. Efterfølgende stod den på tapsering og malearbejde til den helt store guldmedalje ;) Men nu er det bare blevet så skønt så nu er vi så småt begyndt på at sætte møbler på plads og finde ud af hvor tingene skal stå :)
Heldigvis har vi en dejlig have som vi nyder meget tid i, når alt det andet bliver lidt for meget..
Der kommer snart billeder af projekt-tapet-skal-ned ;)
Ha en dejlig onsdag!!
Published with Blogger-droid v2.0.6

Ingen kommentarer:

Send en kommentar