Sider

torsdag den 9. februar 2012

En lækker treat

En chokolade kage mangler for det meste altid et lille ekstra pift før den er SKØN :)
Jeg bagte en helt alm. chokoladekage i går, og tænkte hvad kunne være lækkert på.. Hvis nu det ikke skal være glasur eller helt alm. flour melis som jeg plejer..
Så kiggede jeg i mit skab og fandt en nutella frem.. Det tog mig 2 min at blande ingredienserne og vupti så steg min kage med 10 pluspiont ;)

Du skal bruge

Du tager lige mange dele af hver, og blander det sammen i en skål.. :)
Og vupti!!!
Så har du lige en lækker chokoladekage med nutella-snask på toppen..

Håber du vil nyde det ligeså meget som mig ;)

2 kommentarer:

  1. Selvom jeg jo ikke kan li' chokoladekage, så vil jeg godt smage den udgave en dag ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er sååååå nice ;) Er 100 på du vil kunne lide den!!

      Slet