Sider

tirsdag den 13. marts 2012

Lopper

Min søde veninde og jeg var på loppemarked her i weekenden, og som altid kan jeg ikke tage afsted uden at komme hjem med nogle småting, jeg liiige står og mangler ;)



Disse fine rammer købte jeg, og de er allerede kommet op på min "Rammevæg"..



Jeg er lidt glad for tapet og har "desværre" købt alt for meget gennem tiden... Men men men! Det skal selvfølgelig bruges, så derfor har jeg sat noget af det i rammer :) Det giver et fint spil på en ellers lidt kedelig væg.. Og så kan man altid lige skifte det ud hvis man er lidt træt af at kigge på det ;)

Udover de fine rammer faldt jeg også over en kurv der skal bruges til opbevaring af garn og andre småting der ligger og fylder.. Nogle lysholdere der passer meget fint sammen med noget juletræs-arvepynt, og den lille fine røde dåse..


Havde du også en dejlig weekend ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar